OBECAJ MI…(Za REV)

Da me neces zaboraviti sve dok tvoja dusa u mojoj svetli
i da ovu sliku koju ne slkam kistom jer slikar nisam
znacice ti, slikana srcem za te, cudnim bojama nekim
arhaicno razbacanim, bez reda i proreda, al“ toplim i mekim

Veru kao najlepsi dar slikam za te s planine pune zelja,
kad se osetis nesrecno i jadno. Ispij i tugu i kap veselja
jednog bez drugog nema, bez jednog se ne bi cenilo drugo
ne postoje srece bez tuge,i nista ne traje dugo, zauvek dugo…

Slikam Mir za te, da prekrije predele kojima hodas i snujes
da ga sacuvas za vecnost, makar tren samo koji osetis i cujes
da zivotu ti lucha bude. Slikam mora za te, zajedno ne plovimo,
jedno kraj drugog, i kad valovi burni lome, i onda kad je tiho…

Ako u neku pustinju zalutas, ako te zivot u nju bez najave baci
bicu kap vode za nomada nevoljnog sto po njoj lutati mora:
Oaza, izvor bicu, i mrav, i zmija bicu sto samo na druge upozorava
da u vecnom krugu stradanja i straha, za tebe budem krug trajanja…

Ako zatreba bicu tvoj orlov let, na mojim krilima ces se izdici
iznad oblaka i pustinja, i ljudi koji cete tako ranjivu lako stici
ti drzi se cvrsto i osluskuj, samo osluskuj, tisine se najvise cuju
i cuces samo ono sto tvoje srce zeli, i tvoji snovi snuju
—————-

Ali, ako jednom odem, ili ako odes, ostavi poruku bez ijednog slova,

ja cu znati da je to zavet i oprostaj, tuga i sreca tvoja i moja…

(Biljana)

Постави коментар