Zrno Ludosti- Zrno Hrabrosti

Svaka prica pocinje mnogo pre početka, ali se s njim ne zavrsava
scenario za novu je u zacetku, ideja tek, ali se kao sunce pomalja!
Zelja za opstankom od koje je samo ponekad, veca zelja za slobodom…
Ne davi se onaj ko u vodu upadne, nego onaj koji ostane pod vodom

Guram od sebe umorna budjenja, teza od svakog pocinka, i svakog sna
za ledenu ruku koja mi cupala utrobu pronasla sam tehniku disanja.
Sad sam zdujeni Ratnik Svetlosti, izostren mac vidljivog učinka
merdevine koje se ne krse, sigurnosne i samo meni znane. Kao lozinka

Istrazujem sve moguće puteve, sama ostrim i tupim mac sopstvenih misli
Ono sam zrno ludosti koje je tinjalo u meni kao preteca svih mojih zamisli
bas ono zrno potrebno za fatalni korak a nikad nije smelo da se oslobodi
jer zrno mudrosti može biti i zrno ludosti! Pa, neka, moralo je da se rodi…

(Biljana)

1 коментар

  1. bilja77 said,

    1 маја, 2010 у 7:12 pm

    Prelepa pesma:)


Постави коментар