Sjaj tvojih reci

Kradem sjaj tvojih izgovorenih, i patinu neizgovorenih reci
iako znam da ce mi poremititi sve moje temelje, i znam da
necu biti u stanju da sastavim sve svoje nadosle rascepe,
bez tvog zlatnog razumevanja za moje napukle korake.
Za moje napukle korake ja molim mesec kad te sretne
 
u pomrcini, da ti prenese sve moje predaje sa svih mojih 
bespuca. Da ih jutrima, za me, pretvoris u rumene pobede. 
 Da moju  dozu prkosa pomesas s tvojom blagoscu
zacinis mojom plahoscu, i da svako moje zrno straha
razbijes carolijom svoje cutljive rechitosti.
I da pokusas da s vrha Zornjace pokupis sve moje osmehe
da ih u svoje misli utisnes, pa da ih vadis kad ti se ucini 
da nema puta dalje…
.Prokrijumcari za me svoje bisere,  rekom kojom plutaju moji
rastrzani brodovi. Ako te kise zahvate,  sve moje suncokrete
sto jednom Suncu ukrala sam,  upotrebi  kao kisobrane.
 
Onda cemo moci shvatiti, da izmedju Dobro Jutro i Dobro Vece
postoji dugacak niz Dovidjenja makar i bez radosti iznenadnog
Susreta. Ali, nikada nece nestati osecaj. Niti ce izgubiti
na vaznosti sve tajne iskricavih snovidjenja. I nek sve postane tiho,
i sve tise, ali ne zauvek, i ne nikad vishe.
(Biljana)

2 коментара

  1. ZK said,

    29 фебруара, 2008 у 7:55 pm

    Usnio sam oko tvoje
    s tajnom neba koju krije
    Zapevalo srce moje
    kao tada nikad nije…………

    Hajde…..dodji tamo, gde zagrli Dunav Savu
    Da me sretne oko tvoje i „prepoznam“ kosu plavu……….

    A……..kad sunce nebom zadje
    i mesec se poljem skrije
    Tvoje oko da pronadje
    moje srce moglo nije.

    ZK

    Pozdravljam te pesmom…………….

  2. Сале said,

    7 марта, 2008 у 9:54 pm

    Биљо, спремај песме за збирку:)


Постави коментар