Ne pokusavaj da me razumes, ne gubi vreme ni trud

jer, ja svoj imam tok koji ce te uvek zbunjivati,

ja cesto prelijem svoje korito, poplavim obale,

a onda mirno tecem, i valovi moji su mirni…

Ne pokusavaj da razumes vetar sto u granama peva

cas ritmom koji uspavljuje, a onda grane lomi,

ne pokusavaj da ga uhvatis, uvek ce ti izmaci

samo se poviaj u njegovom pravcu, tad ces me naci…

Ne pokusavaj da razumes mene, jer ti bi mogao

da razumes sva cetiri godisnja doba

a ja nijedno nisam.. Ja sam uvek negde izmedju

ja svoja godisnja doba imam, i samo ces me tu pronaci

Ja sam ptica sto peva onda kada sve cute i cuti kad pevaju druge

ja letim onda kad druge snatre, a snatrim kad one lete

ja sam seva i slavuj, ja sam ponekad orao i soko

ja sam i plavetnilo u oblaku, i oblak u plavetnilu..

Ja sam neuhvatiljiva onda kad me lovis,  a dolazim onda

kad prestanes da se nadas i da me cekas,

ja sam umiljato mace koje te moze ogrebati kad se najamnje nadas

ja sam verna ko pas i nestalna kao lutalica……….

(Biljana015)

2 коментара

  1. Dusica said,

    18 септембра, 2009 у 1:38 pm

    Slucajno sam naletela na nekoliko tvojih pesama, a jedan link me je doveo ovde. Nisam mogla a da ti ne kazem da sam procitala svaku tvoju rec i moram ti reci jedno veliko BRAVO kako si ukomponovala svaku rec u pesmu/pricu koja ima smisao…Samo tako nastavi, ti si neko koga cu uvek rado citati i zelim ti sve najbolje!

    • bilja77 said,

      19 септембра, 2009 у 12:03 am

      Hvala ti najlepse, Dusice:) Trudicu se da budem jos bolja, trudicu se da vise pisem, nesto ne stizem… Nemas pojma koliko si me prijatno iznenadila, a ja sam, eto, taj svoj Blog skoro zanemarila, ne stizem, ali, ovako divne reci su velika obaveza – jos veca INSPIRACIJA:)

      Zelim i ja tebi svako dobro i lepo druzenje, i srdacno te pozdravljam:)


Постави коментар